VENEIDEN LASKUT JA NOSTOT 2024
​

Isojen veneiden lasku Ulenin rannassa alkaa torstaina 24.5.2024 klo 07:00 alkaen.

Pukkitalkoot ja pihan siivous iltapäivällä 24.5. klo16:00 alkaen.

Jokainen venekunta huolehtii omalla porukalla veneensä laskun ja pukin siirron. Ilmoittautumiset tekstiviestillä Carl Hansenille numeroon 045 120 1737.

​

Kaupunki on osoittanut venesatamiin talvisäilytyspaikat ja kunnostaa näitä paikkoja myös lisää tulevaisuudessa. Uleninrannan osalta sovittiin, että KTPS ja KePS saavat hoitaa yhdessä alueen säilytyspaikkojen järjestelyt. Käytännössä seurat sopivat yhteisen henkilön kanssa järjestelyt (telakkatoimikunnan vastuuhenkilön kanssa), joka osoittaa paikat. Seurat pyrkivät huolehtimaan, että Uleninrannasta talvisäilytyspaikat tyhjennetään kesäkuun puoleen väliin mennessä. Tämä koskee myös veneitä, jotka eivät ole enää aktiivisessa käytössä.